QUI SOM?

ATÈS és una associació sense ànim de lucre que neix de la voluntat d’un grup de treballadors d’Escola Pia per a contribuir a la formació integral dels infants i joves desafavorits, preferentment d'aquells que estan vinculats a les nostres comunitats educatives.

DE QUINA MANERA?

Donant suport econòmic a aquells projectes que, des d’Escola Pia o des d'altres organitzacions que comparteixen xarxa o compromís amb nosaltres, treballen per millorar les condicions que permeten als col·lectius més desafavorits gaudir d’una educació que fomenti l’èxit educatiu i la inclusió.

A través d’una assemblea anual es decidirà entre tots els socis a quin projecte educatiu, dels que s'hagin presentat, es destinaran els diners recollits al llarg de l’any.

COM PUC PARTICIPAR-HI?

Amb una aportació de 6 € al trimestre (aportació de 2 € mensuals), que es deduiran automàticament de la teva nòmina o que podràs domiciliar en el compte d'ATÈS.