COM COL·LABORAR-HI

Si formes part del col·lectiu de treballadors/es d'Escola Pia et pots fer soci/sòcia de l'associació. Això comporta fer una aportació de 2 € al mes i tenir dret a participar en l'assemblea anual en la que es decidirà a quin projecte o projectes es destinen els diners que hem recollit entre totes i tots durant l'any.

A més, pots participar a la Junta, a les reunions de junta ampliada i formar part de l'equip de delegats/delegades que representen a l'associació a les diferents entitats i escoles.

Si et decideixes, seràs molt benvingut/da.

Per esdevenir persona associada has d'IMPRIMIR i EMPLENAR la BUTLLETA D'INSCRIPCIÓ i lliurar-la al/la ADMINISTRADOR/A de la teva escola que la farà arribar a la junta de l'associació. Moltes gràcies per venir a l'associació i ajudar-nos a arribar a més persones.

20200303 Inscripció.pdf